شیریجات کنجکاو

۱۳۸۷ آذر ۲۶, سه‌شنبه

من و وردپرس و خونه ی جدید!

با سلام خدمت دوستان و بازدیدکنندگان عزیز،
خوب به احتمال زیاد که اکثرتون من رو میشناسید! ولی به هر حال یه توضیح مختصری راجع به خودم می گم:
به نام خدا هستم مصطفی سپهریان N ساله از شهر مشهد، M ساله که با اینترنت آشنا شدم و M-0.01 ساله که وبلاگ می نویسم!
تقریباً یک سال و ربع (!) میشه که افتخار آشنایی با لینوکس رو پیدا کردم و از این آشنایی خیلی خوشحالم! الان هم از طرفداران لینوکس 
و برنامه های متن باز هستم! برنامه نویسی یاد دارم. چند وقتی رو با تری دی سر کردم. رمان می خونم. انیمیشن می بینم. در زمینه 
بازی سازی هم یه سری تحقیقات کوچیکی کردم و هنوز دنبال اطلاعاتم! از واژه "کنجکاو" به شدت خوشم میاد و یکی از خصلت های من 
هم هست! سعی می کنم در مورد لینوکس (به خصوص مندریوا و پارسیکس و اوبونتو!) بنویسم و اطلاعاتی که به دستم میرسه رو در اختیار
شما دوستانم هم بذارم!

خوب، قبلاً با آدرس .:شهر اطلاعات:. در خدمتتون بودم! اما به دلایل بسیاری تصمیم گرفتم دامنه های شخصی رو ول کنم. خواستم برم مثل قبلاً روی وردپرس بلاگ بسازم. (یعنی همونو ادامه بدم!) که دیدم ISP من با وردپرس مشکل داره و لوگین نمیشه (فیـ.ـلتـ.ـره!) و حوصله استفاده از این نرم افزار های شـ.ـکن رو ندارم! (وقتش رو!)
خلاصه  که همون مطالب به درد بخور قبلی رو تا جایی که تونستم از اینجا برداشتم گذاشتم اینجا و در اینجا در خدمتتون هستم!

۲ نظر:

  1. بلاگ جدید مبارک آقا مصطفی.
    امیدوارم مثل باقی بلاگ هات حسابی بترکونه

    پاسخحذف
  2. سلام curious
    شایدم سوپر curious!
    خوبه
    یاد گرفتی!
    شایدم یاد داشتی
    مهمم نیست

    پاسخحذف